Thursday, January 20, 2011

kerinduan melanda diri...


Ya Allah...rase sepinye diri ku ini...setelah berapa hari tidak berhubung membuatkan aku merase sakit sangat...sakit menanggung kerinduan....semakin hari si dia semakin jauh dari aku...sering kali aku bertanya dlm diriku "apakah silapku, sehingga si dia menyepikan diri?"..."masihkah aku yg bertahkta di hatinya?"...persoalan demi persoalan yang muncul...malangnya tiada satu jawapan pown yang mampu membuat aku yakin si dia masih miliki ku...aku masih mampu tersenyum melayan kerenah customer yg datang...aku masih mampu tersenyum dan bergurau senda bersama rakan-rakan dan juga keluarga...tetapi segala yang aku lakukan aku merasakan aku terpaksa melakukan...agar ownk disekeliling ku melihat aku bahagia.. sedangkan hakikatnya...si dia semakin jauh...aku x taw dengan siapa aku ingin mengadu tp yang aku taw aku perlu luahkan..jika tak aku akan semakin sakit dan mungkin juga gila....aku nampak sihat secara fizikal..tetapi jiwa aku rase sakit sangat...aku terlalu menyayangi dia..terlalu sangat...sehinggakan aku takot untuk kehilangan dia...YA ALLAH, jika benar aku perlu kehilangan dia maka berilah ketenangan dalam hatiku ini..sesungguhnya aku merasekan terlalu lemah untuk menanggung nya sendirian...


No comments:

Post a Comment